17 Temmuz 2014 Perşembe

Evet biliyorum sizinde göbeğiniz var.Yoksa burada olmazdınız öyle değil mi? Ama dert etmeyin göbek eritmek zor bir şey değil. Sadece alışkanlıklarınızdan vazgeçeceksiniz o kadar. Nedir bunlar tabi ki fazla yemek tüketimi ve hareketsizlik. Bu iki hususa dikkat edersek fit bir vücut portresi pek uzakta değil aslında. Neyse giriş konuşmasını yaptıktan sonra asıl olaya geliyoruz.

göbek

Göbek eritmek

Büyük büyük yazdım ama aslında görüldüğü gibi değil yani büyütülecek bir yanı yok. Gerçekten öyle. Siz burada yazılanları uygularsanız rahatlıkla göbeğinizi eritebilirsiniz. Göbek eritmek terimi aslında yanlış. Peki neden? Siz hiç karın kasları olan ama vücudunun geri kalanı yağlarla kaplı bir insan gördünüz mü?  Cevabınız evet ise gerçekten şakacı birisiniz diyebilirim ama doğru cevap hayır olacaktı. Ne demek istiyor bu şimdi diye düşünenleri hissedebiliyorum. Demek istiyorum ki sadece göbek eritmek diye bir şey yok. Duyduğunuz bölgesel zayıflama yöntemleri birilerinin uydurması. Eğer öyle bir şey olsaydı yukarıda verdiğim örnekteki gibi karın kasları olan şişman insanlar görürdük. Yani sizin sorununuz zayıflamak ile ilgili. Yazıya devam etmeden önce hızlı zayıflama yöntemleri yazımı okumanızı tavsiye ederim.

Göbek eritme diyeti

Ben diyet yapmayı pek doğru bulmuyorum. Nedeni ise insanların kendi vücudunu ve şartlarını düşünmeden diyet yapmaya çalışması. Buna pek diyet denemez aslında kendilerini beslenmekten alıkoymaları demek istiyorum. Çünkü gerçekten bilinçsizce yapılabiliyor. Kimseyi kötülemek istemiyorum yanlış anlaşılmasın ama bazı sitelerde diyet listeleri paylaşılmış ama diyet gerçekten uç nokta. Ben bu diyeti kişileri tek tek analiz etmeden insanlara verirsem sonunda büyük sorunlar ortaya çıkabilir. Son bir uyarım uzman birine danışmadan diyete başlamamanız. Zaten dengeli beslenip sporu da hayatınıza katarsanız böyle şeylerle uğraşmazsınız. Bu son bölümde diyetten yana yakınmada bulunduktan tekrar devam ediyorum.

Yukarıda dediğimiz gibi göbeğin erimesi için ne yapmamız gerekir? tabi ki zayıflamamız bunun içinde bol bol kardiyoya başvurmalıyız.Eğer bu konuyu da aradan çıkarmak istiyorsanız kardiyo egzersizleri adlı yazımı okuyabilirsiniz.

Bu yazıyı yazarken gerçekten çok keyif aldım. Nedenini bilmiyorum ama en çok keyif aldığım yazılarımdan biri. İnşallah sizde yazımı beğenmişsinizdir. Bu yazı belki çok fazla uygulamaya yönelik bir yazı olmamış olabilir ama içinde verdiğim linkler gerçekten işinize yarayacak. Hepsini aynı anda bir konuda toplamak istemedim çok uzun ve sıkıcı bir konu olabilir diye. Unutmadan göbek eritme egzersizleri ve göbek nasıl eritilir adlı makaleleri bu yazının devamı niteliğindedir isterseniz bunları da okuyabilirsiniz.

Sizin de eklemek istediğiniz ve faydalı bulduğunuz konular olursa yorum kısmında belirtebilirsiniz.

1 yorum:

  1. çok beyendim siteyi yazdığınız her çeyi okumak istiyorum:) :D

    YanıtlaSil