26 Temmuz 2013 Cuma

Son zamanlarda gördüm ki Google'da 1 ayda 10 kilo verme, 1 hafta da 10 kilo verme gibi kelimeler baya aranıyor. Bende bu yüzden bu konu hakkında bir yazı yazmak istedim. Böyle kısa bir sürede kilo vermek hele de uzman bir diyetisyen gözleminde olmadan bana göre pek doğru olmayan bir durum. Zaten illaki duymuşsunuzdur kısa sürede kilo veren kişilerde ani kilo değişimlerinden dolayı vücutlarında ani düzensizlik meydana gelir ve büyük ihtimalle o verilen kilolar kısa sürede tekrar geri alınır. Unutmayın ki her şeyin doğal olanı makbuldür. Bu yüzden zayıflamada da doğallığı yakalamalısınız. Aksi hallede kendinize zarar vermeniz işten bile değildir.

1 haftada 10 kilo vermek


Zayıflama hakkında yazılan siteleri gün içinde çok fazla takip ederim. Beğendiğim bir çok yazı ve site var ama sağdan soldan duyulan bilgilerin paylaşıldığı ve pek doğru şeylerin paylaşılmadığı sitelere de çok fazlaca rastladım. Bende burada elimden geldiğince size yan etkisi ve zararı olmayan yöntemlerden bahsetmeye çalışıyorum ve tamamen doğal uyguları paylaşıyorum. Bloğumu takip eden bir çok takipçim kilo vermenin püf noktaları, kilo vermek için yapılması gerekenler nelerdir gibi yazı yazmamda ısrarcılar onlara da buradan ikinci kez cevap vermek istiyorum :) Yazdığım yazılar zaten kafanızdaki bütün soru işaretlerini kaldıracak cinsten blogda yazdığım eski yeni bütün yazılarımı takip ederek merakınızı dindirebilirsiniz. Hatta yazılanları uygulayarak sağlıklı bir şekilde kilo verebilirsiniz. Okumanızı tavsiye ettiğim yazılardan biri de en hızlı zayıflatan diyet. Okumaya buradan devam edebilirsiniz. Ayrıca Görüşlerinizi ve tavsiyelerinizi aşağıdaki yorum kısmından ben ve site ziyaretçileriyle paylaşabilirsiniz. Başka bir yazıda görüşmek üzere.


0 yorum:

Yorum Gönder